Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Elinore - 12 januari 2010 21:05

Lägger de till alla mina analyser, jag har en jävla massa nu :P

Hur kommer det sig att jag alltid tror det värsta om folk? Alla kan juh inte vara onda? När jag blir sån vill jag prata, kolla så att allt e ok.. De e min kära mammas fel :P alltid när jag var liten (säkert nu oxå) så fick jag inte gå nånstans innan vi va helt sams, där räckte de inte med ett "jaja" :D Älskade mamma <3

Jag kan nog bli lite tjatig, o eftersom jag tjatar om de här så känner jag mig ännumer tjatig. Förlåt :P


Har sjungit en massa idag, fick en sån lust att skriva. Trist att man skriver typ 1000 grejjer varav en blir bra.. De tar så lång tid att få fram nåt bra :P

Den jag gjort som betyder mest för mig är:

----------

En älskad själ på okänd vandring

I mörkret ser du ljuset, mot hatet känner du kärlek

Lidandet förtär dig medans lidelsen förför dig

Jag känner dig, Jag hör dig

Vart är du påväg?


En älskad själ vid okänt vatten

I en tår ser du fallet, i en pöl ser du havet

Kluckandet lockar dig medans vågorna kväljer dig

Jag känner dig, Jag ser dig

Drunkna inte!


En älskad själ i oändligt svamlande

I tystnad känner du vämjelse, I orden finner du tröst

Malandet vill ha dig medans strömmen snärjer dig

Du finns inte! Du finns inte?

Du finns inte…

--------

Jag vet, den är inte perfekt o den behöver slipas på, men jag har inte hjärta o gå in i den så långt senare för att göra den bättre, då blir den juh inte som den då var menad att vara.. knäpp jag är :)


Så vad skrev jag när lusten kom på då? Jo, självklart så börjde jag som vanligt på nåt sorgligt, omm sånt som gör ont. Men så blev jag lite trött på mig själv, så jag bestämmde mig för att minsann skriva nåt om kärlek. Nu blev de inte riktigt så me... Haha, lägger in båda, börjar med den som vanligt hemska^^ :P (stackars er)

-------

Jag ser dig ligga där

glänsande och vacker

Jag går mot dig

sakta, funderande

Jag kan inte tänka

tar dig i min hand

Drar dig mot min kropp

sakta, fängslande

Du gör mig så vacker

varm, skimmrande

Tårarna rinner

sakta, befriande

Greppen inuti släpper

sakta, utlösande

Du ger mig frid igen

sakta, tills nästa gång...

----------

Varm hud mot mina fingrar, Du, är vacker

Lycka speglas i dina ögon, Jag, känner mig vacker

Konturerna av dina särade läppar, Du, är underbar

Ett samtal utan ord, Jag, känner mig underbar

Fjäderlätta kyssar, Du, är sensuell

Tungor smeker, Jag, blir sensuell

En sexuell avvikelse, Vi, blir ett

Ett spel eller allvar? Vi, leker...

-----------


Ja, nu har ni o läsa iaf, haha. Stackars er som lagt till mig idag, ni får massor att läsa om ni ska traggla er igenom mitt huvud :P


Tycker om er iaf :)


Love//Me


Av Elinore - 12 januari 2010 17:24

Eftersom det faktiskt är MIN blogg, så skiver jag väl vad jag vill?

Vill du inte veta, så låt bli att läsa :) svårare än så var det inte.


Har varit nere idag, beror troligtvis på några nätters dålig sömn.

Har funderat på vad som är rätt o vad som är fel, och har kommit fram till att jag faktiskt inte alltid kan sätta ALLA andra i första hand...

Familjen och vännerna, som jag älskar, kommer juh självklart i första hand, alltid! Sen måste jag ibland faktiskt få tänka på mig själv. Vad jag vill och vad jag behöver. Kan kännas egoistiskt, men om jag inte mår bra, så gör inte min omgivning det heller.

Jag är verkligen ledsen om saker jag gör får andra att må dåligt på nåt vis, det är aldrig min mening! Känner du nåt i fråga om saken så fråga mig istället, jag kan inte läsa någons tankar, även om det vore väldans smidigt ibland :)


Känner mig lite ensam idag, kramar juh massor på barnen men sen när de sover så sitter jag här, ensam, igen.

Skulle behöva någon som ville hålla om mig på kvällen. Någon att hålla om.

Nej, fortfarande är det inte kärlek jag behöver. Bara Närhet. En Vän. Få sova...

Sugen på mjuk säng? :P


Ska nu joina barnen i soffan igen, playhouse disney tills kvällsmat står på schemat då det är så mörkt när jag hämtar barnen att vi ändå inte kan göra något ute.

Vill ha lite vår nu, lite sol och vårkänslor :)


Kram på er


Love//Me

Av Elinore - 12 januari 2010 00:18

Haha, just nu undrar jag hur jag tänkte.. Måste ha varit på väldigt bra humör den dan :P haha, jag kanske vänjer mig :D

Måste plocka mina ögonbryn, de ser hur stora ut som helst kan jag lova :/

Meeeen, skitsamma, I´m hot ;)

   

Ja, förlåt för denna, var juh bara tvungen :P


Kraaaaamz ;)


Love//Me     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards