Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Elinore - 21 januari 2010 23:14

Ni vet den där känslan av att något väldigt dåligt kommer hända?! Jag har den nu, har känt av den väldigt starkt under eftermiddagen/kvällen.


Huvudet snurrar o jag ser konstigt, e lagomt less på denna "sjukdomen"...

Kallar de "sjukdom" för jagvet inte riktigt vad de e som är fel...


Knepigt detta. Väldigt konstig känsla...


Var rädda om er!


Love//Me

Av Elinore - 21 januari 2010 20:08

Var hemma från skolan idag för jag mådde verkligen inte bra. När jag väl vaknat runt 12 så kommer Renata o My hit med chocklad o hjälper mig att städa hela lägenheten, bara skurningen kvar, det är kärlek de! Som tack fick de mat från sibylla, orkade inte ställa mig o laga mat mitt i alltihopa... Fick i mig iaf halva hamburgaren o några pommes, med vitlöksdipp såklart. MUMS! Fast egentligen inte, men men, blir väl bättre när jag lyckats töja ut matsäcken igen.. Haha :D


Nu har jag hämtat barnen hos pappa som var snäll nog att hämta dem efter dagis idag, har även haft en hel drös med fixargubbar här hemma, o bokat in barnen på dagis när de e studiedag för deras orginalfröknar :P Har även handlat o lyckats färga några mattor :) Japp, en superproduktiv dag :D


Imorgon är de skola <3 Även "a night at the opera" med mamma på kvällen. Wiiie!! För er som inte vet vad det är är det en hyllningskonsert till Queen med Johan Boding (?!) :D Efteråt ska jag kramas, hurra för mig :)


Ja, kommer ha en väldans produktiv helg oxå, men ska verkligen försöka få in några rader här ändå. Man kan juh inte sluta tänka bara för att de e barnledig helg ;)


Alice operation gick för övrigt bra, yeeeey! :D Fick jättefina bilder o beskrivningar :P Krya på dig nu vännen, o ring när du kan! <3


Puss på er <3


Love//Me



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards