Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Jag e nog paranoid...

Av Elinore - 12 januari 2010 21:05

Lägger de till alla mina analyser, jag har en jävla massa nu :P

Hur kommer det sig att jag alltid tror det värsta om folk? Alla kan juh inte vara onda? När jag blir sån vill jag prata, kolla så att allt e ok.. De e min kära mammas fel :P alltid när jag var liten (säkert nu oxå) så fick jag inte gå nånstans innan vi va helt sams, där räckte de inte med ett "jaja" :D Älskade mamma <3

Jag kan nog bli lite tjatig, o eftersom jag tjatar om de här så känner jag mig ännumer tjatig. Förlåt :P


Har sjungit en massa idag, fick en sån lust att skriva. Trist att man skriver typ 1000 grejjer varav en blir bra.. De tar så lång tid att få fram nåt bra :P

Den jag gjort som betyder mest för mig är:

----------

En älskad själ på okänd vandring

I mörkret ser du ljuset, mot hatet känner du kärlek

Lidandet förtär dig medans lidelsen förför dig

Jag känner dig, Jag hör dig

Vart är du påväg?


En älskad själ vid okänt vatten

I en tår ser du fallet, i en pöl ser du havet

Kluckandet lockar dig medans vågorna kväljer dig

Jag känner dig, Jag ser dig

Drunkna inte!


En älskad själ i oändligt svamlande

I tystnad känner du vämjelse, I orden finner du tröst

Malandet vill ha dig medans strömmen snärjer dig

Du finns inte! Du finns inte?

Du finns inte…

--------

Jag vet, den är inte perfekt o den behöver slipas på, men jag har inte hjärta o gå in i den så långt senare för att göra den bättre, då blir den juh inte som den då var menad att vara.. knäpp jag är :)


Så vad skrev jag när lusten kom på då? Jo, självklart så börjde jag som vanligt på nåt sorgligt, omm sånt som gör ont. Men så blev jag lite trött på mig själv, så jag bestämmde mig för att minsann skriva nåt om kärlek. Nu blev de inte riktigt så me... Haha, lägger in båda, börjar med den som vanligt hemska^^ :P (stackars er)

-------

Jag ser dig ligga där

glänsande och vacker

Jag går mot dig

sakta, funderande

Jag kan inte tänka

tar dig i min hand

Drar dig mot min kropp

sakta, fängslande

Du gör mig så vacker

varm, skimmrande

Tårarna rinner

sakta, befriande

Greppen inuti släpper

sakta, utlösande

Du ger mig frid igen

sakta, tills nästa gång...

----------

Varm hud mot mina fingrar, Du, är vacker

Lycka speglas i dina ögon, Jag, känner mig vacker

Konturerna av dina särade läppar, Du, är underbar

Ett samtal utan ord, Jag, känner mig underbar

Fjäderlätta kyssar, Du, är sensuell

Tungor smeker, Jag, blir sensuell

En sexuell avvikelse, Vi, blir ett

Ett spel eller allvar? Vi, leker...

-----------


Ja, nu har ni o läsa iaf, haha. Stackars er som lagt till mig idag, ni får massor att läsa om ni ska traggla er igenom mitt huvud :P


Tycker om er iaf :)


Love//Me


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinore - 7 april 2012 03:40

Nån gång om året så bör man väl uppdatera sin blogg iaf, så hade visserligen 2 veckor till på mig men täkte denna påsknatt förära er med min närvaro :) Angående liten så börjar vi nu om från början, större o starkare! Glad Påsk på er alla <3 ...

Av Elinore - 25 april 2011 23:18

men vill bara be om ursäkt för att jag knappt orkar svara i telefonen längre... ...

Av Elinore - 21 oktober 2010 09:05

Imorse missade vi bussen, suck... Ska åka om en halvtimme men tänkte att jag lika gärna kunde flika in att lillgumms badade för första gången igår o hon ÄLSKADE de :D Idag sitter vi väl därinne minst lika länge som igår o säkert ännu längre, man får ...

Av Elinore - 19 oktober 2010 20:12

Idag fick vi sätta på Lova hennes kläder i storlek 40 som mormor har köpt :) Tack mormor! :D Tyckte de såg väldans små ut, men när de kom på såg de ut som en tomterock ungefär :P (ja, de är röda) sååå söt :D <3 Sen fick hon flytta till nästa rum...

Av Elinore - 18 oktober 2010 18:27

I 2 dagar hann hon ligga i värmesäng, redan första dagen fick de sänka till lägsta värmen o hon var för varm hela tiden så nu har de flyttat henne till vanlig säng. Wiiiie :) Nu ska hon bara lära sig äta ordentligt själv så får hon komma hem sen &l...

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards