Alla inlägg den 26 januari 2010

<3

Av Elinore - 26 januari 2010 23:50

Jag tycker verkligen massor om dig söta du, och är väldigt tacksam att jag träffat dig! Du får mig att må så bra, och med dig känns allt tusen ggr lättare...

En vacker människa, inuti och utanpå, är vad du är!

Tack Underbara!


Puss o Kram <3


Love//Me


Av Elinore - 26 januari 2010 20:19

Många tankar har snurrat i mitt huvud idag. Både bra o dåliga?


Ville verkligen inte såra någon o är ledsen om jag gjort det, frågan är bara varför folk snackar så mycket? Finns det inget bättre ur ens eget liv att dela med sig av?


En del har det svårare än andra med saker, o en del erkänner inte ens problemen högt. Jag är faktiskt stolt över dig, som vågar stå för en sån sak. Hoppas verkligen på bättring nu!


Jag vill så gärna hjälpa dig, men hur ska jag få till det utan att tränga mig på eller på något vis verka dum? Du kommer troligtvis inte be om de så? Är det upp till mig att bara stå brevid o se på, lr faktiskt göra nåt ändå, fast du kanske inte vill?


Ridningen idag var jobbig. Kallt var de oxå, "regnade" så man blev helt isig i ansiktet... Börjar tina upp nu iaf :)

Ska äta lite, duscha o sen plugga. Får se om jag hinner få in lite fler tankar senare..


Kram sålänge.


Love//Me

Av Elinore - 26 januari 2010 12:24

Neej, ingen dag är den andra lik, förutom att jag fortfarande lyckas må illa varenda gång jag äter nånting... *suck*


Har haft en dag fylld av diskutioner både i klassen o utanför, mycket att tänka på men så blir det väl alltid.

Mr Underbar är väl för söt iaf, o de e juh alltid positivt :P


Snart dags för motion, hörde nåt om fotbollstennis?! Ojojoj, kanske inte riktigt vad jag hade valt att göra, men självklart ställer vi upp för gruppen o kämpar allt vi kan. Haha, även om jag troligtvis kommer uppföra mig som vanligt, typ : AAAAAaaaaahhhhhh, akta mig, hjäääälp, ta bort bollen, iiiiiiiihhhh.. osv..

Jag antar att alla som sett mig "sporta" kan scenariot, ni andra; ja, de e som ni föreställer er o lite till ;)


Efter skolan så blir det ridning med Saga, eller iofs, skitsnack med renata samtidigt som vi hjälper till med hästar o springer arslet av oss efter dem sen. Haha, förhoppningsvis är vi i ridhuset o då behöver vi bara stå där i mitten o se smarta ut, eeeh, haha ;D

Har fått för mig att Marita kommer idag oxå, hoppas de! det var verkligen länge sen nu...


Oh, måste berätta om att jag fick en förstorad bild på barnen - 50x70cm, jättefin! För tillfället sitter den i hallen, men exakt placering är väl planerad att justeras.. Nån gång :)


I skrivande stund vet jag inget mer om vad som komma skall, så på återseende!


Kram


Love//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards