Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Elinore - 30 januari 2010 17:59

Säg vad ni vill veta mer om, olika kategorier eller specifika ting, så lovar jag att skriva en massa inlägg om de! :)

Av Elinore - 30 januari 2010 16:52

Jag hade ingen aning om att ni faktiskt var intresserade av att läsa om mina tankar o känslor ;) Ska försöka få in uppdateringar sen jag skrev senast, dvs i onsdags om jag inte minns fel...


Har myst en massa med min sötaste underbara pojkvän :P Hihi, Elinore har en pojkvän :D <3

Han är verkligen bäst! Underbar med barnen, som älskar honom fullt o totalt. Han gör underverk med mig, jag utvecklas mer nu än vad jag nånsin gjort. Konstigt men underbart! Finns inga ord för hur han får mig att känna, om ni aldrig känt såhär så hoppas jag att ni får det, snart!

Han fick sin lägenhet, så jag har hjälpt till att köra lite grejer, senare den kvällen (torsdag) kom renata o johan med tårta o de blev en hel del skitsnack :)


Fredag morgon lyckades jag komma försent till skolan igen, hade iaf en bra anledning. Kom lagom tills vi skulle ut så jag hann med att se hur man kokar ägg på pinne över en eld, grilla lite korv, hejja på de som borra genom isen, o sen äta ungsbakad fläskfile som inte var fläskfile utan fiskfile :)

ja, jag ser att det ska vara é, men jag orkar inte ändra :P


Fredag kväll spenderades hos mamma där vi firade saga, som fyller 5 på onsdag. Idag har vi haft mammas sida av släkten här (de som var hemma) vilka inte var så många, men mysigt ändå :)


Nu ringer de, så jag får skriva mer senare =)


puss


Love//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards