Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

jaaa...

Av Elinore - 6 oktober 2010 02:45

Nuhar jag alltså varit här lite mer än ett dyng, o jag vet ungefärlika lite som alla andra... har fått tagit ett extra ctg (kurva på bäbis hjärta o sammandragningar), trodde det ar för att den sista var lite dålig men nej? Sist det vart såhär sa de inget heller, jag är skeptisk!

Mår skit till råga på allt, har en konstig känsla i kroppen o är lagomt groggy, de säger at de "nog kan" bero på medicinen "kanske"... ja, den som lever får se...

sammtidigt som jag fatttar att det är br för lillan att stanna där inne, så vill jag att hon ska komma ut nu... Hr ont överallt o mår som jag INTE förtjänar just nu...

Hur länge ska jag vara här nudå? Bra fråga, har du fler? - ställ dom i hörnet! :D

haha, nu tyckte jag att jag var rolig iaf :)

Får väl tta en dag itaget men om inget händer på nån veckaa får jag förhoppningsvis komma hem o ligga hemma, fast med täta kontroller på sjukhuset. Så sa iaf den första doktorn igår( borde de bli nu?!) lite svårt med igår o idag, allt bara flyter ihop :)


är inte van at skriva påen minidator.. o förlåt för mitt inlägg fyllt av gnälll!


Love//Me

 
 
Annso

Annso

6 oktober 2010 12:42

Stackars er alla, verkar som ni har det tufft. Jag som trodde bebisen skulle komma ut på några timmar som de andra gjort... Tycker du har all rätt att få gnälla i din situation & det är Din blogg=)

Massa styrkekramar till dig, danny o bebis.

http://anziii.blogg.se

 
Marie

Marie

6 oktober 2010 13:49

Är det nån som förtjänar att få gnälla lite så är det du nu :P Kram!!!

http://pima.bloggplatsen.se

 
jossan

jossan

6 oktober 2010 15:16

Haha! Jag tyckte du var rolig! Med hörnet alltså :P ;) Hoppas hon kommer ut fort o fullt frisk så ni kan komma hem o du kan få börja leva lite normalt igen! Tänker på er!

http://www.nattstad.se/jossangossanbus

 
Ingen bild

Elin

9 oktober 2010 11:26

shit vilken vecka ni har haft.
jag är så glad för er skull och du om nån har all rätt att klaga så mkt du vill.
tänker på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinore - 7 april 2012 03:40

Nån gång om året så bör man väl uppdatera sin blogg iaf, så hade visserligen 2 veckor till på mig men täkte denna påsknatt förära er med min närvaro :) Angående liten så börjar vi nu om från början, större o starkare! Glad Påsk på er alla <3 ...

Av Elinore - 25 april 2011 23:18

men vill bara be om ursäkt för att jag knappt orkar svara i telefonen längre... ...

Av Elinore - 21 oktober 2010 09:05

Imorse missade vi bussen, suck... Ska åka om en halvtimme men tänkte att jag lika gärna kunde flika in att lillgumms badade för första gången igår o hon ÄLSKADE de :D Idag sitter vi väl därinne minst lika länge som igår o säkert ännu längre, man får ...

Av Elinore - 19 oktober 2010 20:12

Idag fick vi sätta på Lova hennes kläder i storlek 40 som mormor har köpt :) Tack mormor! :D Tyckte de såg väldans små ut, men när de kom på såg de ut som en tomterock ungefär :P (ja, de är röda) sååå söt :D <3 Sen fick hon flytta till nästa rum...

Av Elinore - 18 oktober 2010 18:27

I 2 dagar hann hon ligga i värmesäng, redan första dagen fick de sänka till lägsta värmen o hon var för varm hela tiden så nu har de flyttat henne till vanlig säng. Wiiiie :) Nu ska hon bara lära sig äta ordentligt själv så får hon komma hem sen &l...

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards