Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Elinore - 16 januari 2010 20:53

Att ha eller inte ha bubblan, bara för en stund, bra eller dåligt?!

Ingen aning, skitsamma, nu e de fest :)

Folkhögsoklan in my heart <3

Tänk om jag gjort nåt annat, stackars mig :D

Hahaha, inatt kommer de bli låååånga tankar, om jag inte råkar dricka alldeles för mycket.. eller så ;)


Förresten, de blir jobbigt såhär ibland, då saknar dig massor, det är en lyx att ha tillgång till dig nästan när man vill, o dessutom vet du alltid vad jag behöver. De va skitjobbigt att tro att de var nåt fel där ett tag, men som tur e så tänkte du bara inte som jag :D Älskar dig verkligen <3


Puss på er <3


Love//Me

Av Elinore - 16 januari 2010 16:27

För MINA 500 kr som jag sparat o sparat för att verkligen kunna göra nåt kul bara för mig själv...


Ja, jag hade lyckats tappa plånboken o ja, jag e jätteglad att de la tillbaka plånboken under bilen MEN jag e ledsen för att jag verkligen hade planerat för de där pengarna men ändå sparat o sparat på dem...


SOM TUR E <3

har jag världens bästa pappa <3 o hans fru, som anser att "de va juh bara pengar" o så fick jag 500 nya kronor :D


Sååå, för att detta inte skulle varit totalt onödigt, så se till o ha roligt, vem du än är...


*arg blick*


Love//Me

Av Elinore - 16 januari 2010 10:07

Måste juh berätta vad som hänbde igår kväll!

Vi åkte från farmor o farfar rätt sent o barnen somnade då i bilen (?!)

Eftersom vi skulle sova hos mamma så ringde jag så hon kom ner för att hjälpa mig o bära. Vi tar varsit barn o alla grejer (pust, saga väger väl 25 kg lr nåt) o jag låser bil o snubblar omkring i snön. När jag väl kommit till dörren så vecklar saga ut sej o säger "jag låtsades sova för jag ville inte gå HAHAHAHAHAHA"....

Ok... Kunde juh inte bli arg direkt, trots värkande muskler :P haha, så söt o smart hon e min älskling <3


Nu ska vi ut me mamma o åka pulka/bob, senare leka med Renata (jag) o Oscar (barnen). Vid 3-4 åker barnen till pappa för pyjamasparty så jag får ta mej party själv, då e de tur att man har Elin :D

Vi ska dansa o dansa o snacka så mycket strunt.. ojojoj :D


Kommer troligvis med fler uppdateringar under dagen så...


Puss sålänge!


Love//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards