Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Elinore - 24 januari 2010 13:47

En underbar oväntad fulländad helg!


Fredagens konsert var långt över förväntan, herregud vilken röst. Ett register som man kan döda för hade han oxå. Helt fantastiskt! Ville aldrig gå därifrån, o funderar helt ärligt på att åka till dalarna där han kör konserten igen, när de nu va :)


Lördagens bravader var oxå helt fantastiska! Boda borg under dagen (jättefina ben har jag nu, blåsvart överallt :P) o sen festen på kvällen. En fest där alla (vad jag vet) trivdes o hade jätekul :D Ut på harrys o dansa, dansade tills jag var halvdöd :)


Alldeles snart ska jag till moster Lena som fyller år, vi ska få mat, alltid bra dagen efter :D

Har hela helgen umgåtts med en person, o kan väl erkänna att jag känner nånting. Tänker inte avslöja för mycket, för han läser troligtvis oxå här :P


I vilket fall, har helgen varit underbar, precis som jag tänkte o ännumer.


Puss <3


Love//Me


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards