Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Elinore - 20 januari 2010 17:07

men troligtvis aldrig skulle göra iaf...


Varför säger du saker som du gör? Har fått en helt annan uppfattning om dig efter detta, tyvärr inte mer positiv. Vet inte hur jag ska ställa mig till saken, då jag faktiskt velat prata o gjort de, men sen kommer de fram på andra håll. Inte ok!

-----------

Vet heller inte hur jag ska ställa mig till dig.. Du är nästan som två olika personer. Är trött på att bli halvt ignorerad. Eller är det bara jag som bytt tankar kanske?? Egentligen kanske allt är som det ska, allt förutom jag?

Jag saknar dig iaf, på nåt konstigt vis...

Problemet kan var att  jag inte litar på dej.. Jag vill lita på dej, men med allt som har varit är det väldigt svårt. Kom ihåg att jag försöker, o för varje gång blir det lättare. Vi får antingen försöka stå ut, eller låta bli.

---------

Vem tror du att du är?! Tror du att du kan valsa in o ur mitt liv som du vill?? Skulle inte tro det! Gör du något mer för att ställa till det för mig, om så bara minsta lilla sak, då är du inte ens människa för mig längre. Då är du Ingenting!

-------

Varför säger du alltid allt som är negativt, men aldrig nåt bra? Vill du verkligen förstöra mig totalt? Jag älskar dig, men orkar snart inte mer, o vad händer då?

Snälla du, försök att förstå.

-------


Nu till några bättre saker :)


Alice:

Jag e så glad att jag har dej, du förgyller mitt liv! :D Kommer sakna dig men hoppas du får din operation o att de blir bra sen! Skolan kommer vara tom utan dig, jag menar, vart ska jag sova o slänga ur mig all skit? :P Vem ska svara på mina dumma påståenden?! :D

Älskar dig vännen, men de vet du juh redan :) <3


Elin:

Tänker på dig, massor! Du är en underbar "ny"funnen vän o vad som än händer så tror jag att vi förstår varann. Du är guld värd!


Malin H:

E glad att vi kan prata som vanligt, hur lång eller kort tid det än är emellan :) Du har större inverkan på mig än du tror, o jag hoppas vi snart kan hitta lite tid att umgås!


Malin J:

Saknar dig i massor. Vi kanske inte pratar så mycket, men du finns där, i bakhuvet :) Har funderat mycket på de du gjorde, o jag vill oxå! Kanske snart tar mod till mig igen ;)


Renata:

Vet inte ens vad jag ska säga, o vet att de  inte behövs!

Älskar dig <3


Ja, ni e många, o fler jag inte skrivit till, men troligvis, förhoppningsvis, så vet ni ändå.

Blir väldigt känslosam när jag inte e på topp, både på gott o ont. Känns skönt att tänka o komma fram till lösningar, men tyvärr blir de inte alltid de mest positiva lösningar när man e halvdepp.. Men ändå, de e juh uppenbarligen sån jag är.


Man lär sig mycket om sig själv genom tiderna, ännumer när man läser o pratar som vi gör i skolan. Bra tycker jag, jag kommer nog vara hel tillslut.

Iaf lite halvt, för skulle jag inte vara lite knäpp, då skulle juh inte jag vara jag ;)

Av Elinore - 20 januari 2010 11:19

Vaknade vid 2 med 39.9 graders feber, herregud, trodde jag skulle dö... Fick i mej nåra piller, o vaknade imorse igen när barnen skulle till dagis. Svimmade när jag klev ur sängen men tänkte att jag klev ur för fort, fick på ungarna kläder o vart faktiskt klar själv, så när jag lämnat dem åkte jag direkt till skolan, vill juh inte svika nån i nåt grupparbete... Ja, lite stressad bli man juh, men jag trodde jag mådde bra.

På vägen mot skolan kände jag att nu svimmar jag igen, hann bromsa in på en mindre väg o så svimmade jag igen... Eftersom jag var väldigt nära skolan åkte jag hellre hit än hem, o fick låna en nyckel så jag kunde gå in till alice o få en alvedon o låna en säng.Somnade på studs o missade första lektionen iaf, som tur var hade vi inte arbetat med grupperna idag, så jag missade bara nåt för min egen del.


Mår bättre o bättre, lite yr bara, men fick en digestivechocklad av Christina <3, så nu känns de faktiskt ännu lite bättre :)


Har lektion med marie hela eftermiddagen, o de vill man absolut inte missa, så jag tänker stanna här så länge jag kan, förhoppnigsvis hela dagen!


Snurriga kramar


Love//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards