Alla inlägg under mars 2010

Av Elinore - 25 mars 2010 09:21

Allting går i ett o att aldrig ha en halvtimme över gör mig lagomt tokig. Börjar bli fruktansvärt trött, men vet att snart e de lov osv, då kanske jag hinner sova.


har börjat köra i Frozen Fire, skitkul! De (vi) har releaseparty på deras nya skiva- på statt den 23 april. KOM DIT! Skulle vara kul att ha mycket stöd i publiken, har juh inte stått på en scen på väääääldigt många år :)


Ikväll är både jag o Danny hemma, enda kvällen denna veckan. Dessutom är det den 25, dvs pengar :D Sååå... En bra film o lite ostbågar när barnen somnat? Ja, troligtvis :D


Puss på er!


Love//Me

Av Elinore - 23 mars 2010 17:03

O hujedamej vad tiden går fort!


Sitter här o saknar Danny som är på jobbet, ser honom inte så mycket i början på veckorna... Barnen e hos morfar så att jag ska hinna skriva klart praktikrapporten, o nu ska den bli klar!


Är väldigt stressad, o har inte så mycket tid över, till något alls faktiskt, så nej, det är inget fel, jag hinner bara inte.


Så nu vet ni :)


Tycka om


Love//Me

Av Elinore - 15 mars 2010 12:36

Jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva.. Har velat skriva en hel del, men inte kommit så långt... Även valt att inte skriva allt, eftersom allt kräver sin nivå av mogenhet...


Praktiken är avklarad o även första veckan i skolan, nu börjar allt rulla på i vanlig takt.


Har umgåtts mycket med Elin <3 som har blivit en väldigt nära vän o jag är väldigt glad att jag har henne! Vi e även riktigt bra på att baka! :P


Är glad att få träffa Alice <3 mycket igen, en underbar människa som alltid hittar positiva saker i vad som än händer.


Älskade Danny finns det så mycket att säga om, så det skulle ta flera veckor.. han är underbar o jag är så glad att han finns i mitt liv, o älskar mig lika mycket som jag älskar honom.. *sliskvarning* :P <3 <3 <3

Han får mig alltid att må bra, o han har ofta choklad i fickan, LOVE! :D O något som han alltid har, det är kärlek, till alla sina nära <3


En sak som jag måste skriva om, är hur underbart det är på 3dje våningen på skogsrundan. Mysiga människor, en härlig gemenskap, o allt kan lånas lr knåpas ihop! Känner aldrig en sån samhörighet som jag gör där uppe. PUSS på er alla 4 :D


Jaa.. Jag mår fortfarande underbart o nu börjar våren komma oxå, wiiiie <3


Berätta för den Du älskar...


Love//Me






Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards