Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Elinore - 25 januari 2010 22:25

...med hardcore superstar var en låt som ploppade upp i mitt huvud igår. vart ledsen när den inte fanns på spotify men hitta den senare på youtube, så nu e jag glad ändå :P


Det som var dåligt har blivit bättre o de e jag verkligen glad för, hoppas o tror att de kommer bli så bra som möjligt igen!


Saga är hos Jossan o de firar henne idag o imorgon istället, för de är inte hemma i helgen. Saga är sååå lycklig, o dessutom får hon en extra ledig dag från dagis o bara egen uppmärksamhet, super!

Fabian sover sen länge, han var så trött idag :)


Renata har precis varit här o nu är hon på g till busstationen för att hämta upp min sötnos som kommer om bara några minuter, wiiie <3


En som vanligt nuförtiden underbar dag, fast jag har verkligen saknat Alice massor! Skolan är verkligen inte sig lik utan honom...

Hade iaf nådigt kul när vi busade med vår lärare, som skrattade o gav oss förlåtelse för att vi alla var 3 minuter försenade. Såg sista halvan av filmen osm jag missade början på när jag var sjuk förra veckan, o den är verkligen bra o tänkvärd. Nåt på tyska var de, men Vågen heter den på svenska. (Die Welle eller nåt?!)


Godnatt o sov gott alla ni underbara där ute <3


Love//Me

Av Elinore - 25 januari 2010 10:17

Du är så söt när du sover, så vacker när du nyvaket ser på mig på det viset bara du kan. Att sluta andas, har fått en helt ny betydelse... Du är bäst! :P



Har även fått lite dåliga nyheter idag, hoppas verkligen på bättring! <3


Måndag morgon och skolan är igång igen, sista veckan innan praktiken. En del att göra, men de kommer gå hur bra som helst :)

Sitter nu mellan två videolektioner, senare blir det samhällskunskap och gruppsykologi, o bus, hihi :D


Vardagen är tillbaka, fast en ny syn på den.


En massa Kärlek <3


Love//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards