Direktlänk till inlägg 30 september 2010

snart dags för kontroll...

Av Elinore - 30 september 2010 09:49

HURRA! Jag ska få gå uuuuuut :P Jag ska till sjukhuset på kontroll vilket betyder att jag måste gå ut, wihiiii :D

Däremot hoppas jag att de inte blivit värre, för jag vill INTE läggas in i örebro!

Såg att någon skrapade en rua förut, undrar om jag måste göra det oxå? Antar att det ä bäst att börjagöra sig iordning..

Just de, hoppas FL2 lyckas bra med sina redovisningar!


Ha en bra dag!


Love//Me

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinore - 7 april 2012 03:40

Nån gång om året så bör man väl uppdatera sin blogg iaf, så hade visserligen 2 veckor till på mig men täkte denna påsknatt förära er med min närvaro :) Angående liten så börjar vi nu om från början, större o starkare! Glad Påsk på er alla <3 ...

Av Elinore - 25 april 2011 23:18

men vill bara be om ursäkt för att jag knappt orkar svara i telefonen längre... ...

Av Elinore - 21 oktober 2010 09:05

Imorse missade vi bussen, suck... Ska åka om en halvtimme men tänkte att jag lika gärna kunde flika in att lillgumms badade för första gången igår o hon ÄLSKADE de :D Idag sitter vi väl därinne minst lika länge som igår o säkert ännu längre, man får ...

Av Elinore - 19 oktober 2010 20:12

Idag fick vi sätta på Lova hennes kläder i storlek 40 som mormor har köpt :) Tack mormor! :D Tyckte de såg väldans små ut, men när de kom på såg de ut som en tomterock ungefär :P (ja, de är röda) sååå söt :D <3 Sen fick hon flytta till nästa rum...

Av Elinore - 18 oktober 2010 18:27

I 2 dagar hann hon ligga i värmesäng, redan första dagen fick de sänka till lägsta värmen o hon var för varm hela tiden så nu har de flyttat henne till vanlig säng. Wiiiie :) Nu ska hon bara lära sig äta ordentligt själv så får hon komma hem sen &l...

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards