Alla inlägg under april 2010

Av Elinore - 12 april 2010 08:35

Men nu är det en ny vecka så vi skiter i att blicka tillbaka så mycket.


I lördags spelade jag spel med danny björn mårten o erica, jättetrevligt var de o Erica är en fruktansvärt bra tjej! :) Inte för att jag trodde nåt annat innan, fick de bara mer bekräftat :P

Vi såg på Djävulen bär prada oxå, en riktigt rolig film faktiskt, o tillomed den ragatan har ett hjärta, där ser man :)


Idag är det måndag o skolan börjar igen, ska bli underbart att komma igång med lektionerna igen. O träffa massa bra människor :)


Jaha... Dags att hoppa in i duschen för snart börjar vi :)


Kramas mera!


Love//Me

Av Elinore - 7 april 2010 20:57

Idag började värmen i bilen att fungera... *suck* (!)


I vinter, när det varit 28 minus o jag blivit blå, då har de inte gått, men nu, när de e över 10 plus, då ger den med sig helt plötsligt.. PUCKOBIL! :D


Nu har jag värme iaf :) tiddelidiii



Kramas


Love//Me

Av Elinore - 6 april 2010 22:01

Idag har barnen vart ute hela dagen o vi (jag o Danny) har sprungit mellan balkongen, köket o lekparken mest hela dagen =)

Efter maten ville Saga ta ut sin cykel o jag varnade henne att de inte fanns några stödhjul, men de va lugnt, hon skulle lära sig.

Sagt o gjort, på bara några timmar kunde hon cykla helt själv o fick för övrigt en ny cykel oxå, en ljusblå med änglar på som hon valde helt själv :)


Maten idag var jättegod, men de brukar iofs bli gott här :D Flygande Jacob stod på menyn :) Imorgon ska Danny göra nåt konstigt? Haha, jag som e så kräsen hoppas på att de inte ser alltför farligt ut :P


Imorgon ska vi iväg o träffa Malin o Linnea på dagen, tvätta och vara på kalas på kvällen o mellan de försöka få in lite cykeltid.. yeyy, detta med påsklov e riktigt skönt, men tur att de bara varar en vecka eftersom nästan ingen annan e ledig ::)


Nu borde jag nog skölja ur mitt hår, har haft i färgen aaaaalldeles för länge, men men, de brukar bli bra :)


Sol -' ,-0-,´-  (ja, de kunde blitt fint:P)


Love//Me


Av Elinore - 3 april 2010 23:24

Bättre sent än aldrig :P


Har haft fullt upp hela påsken o även innan det med allt som ska göras.

Vet inte om det verkar som jag mest har klagat, men det är isåfall för att jag behöver få klaga nånstans, inte för att jag mår dåligt över det. Saker måste göras o jag blir trött av det, bara fysiskt! Så nu kan ni släppa det iaf.


Hinner tyvärr inte träffa alla jag vill träffa för tillfället, detta handlar inte heller om att jag skiter i er, utan just det att tiden inte räcker till.

Jag bryr mig, o jag finns här, men jag potionerar ut mig i mån av ork så att säga.


Ja, jag har mått dåligt oxå, detta är en snabbt övergående fas som ingen behöver lägga på sig. Jag vet att saken löser sig på bästa sätt, o det handlar inte om någon, så ingen behöver känna sig orolig. Vet du inte vad jag pratar om nu, så är det alltså inte din sak att lägga energi på.

Jag kan inte berätta om allt för alla, tyvärr alltså men jag måste få dra en gräns utan att det blir problem?


I övrigt mår jag väldigt bra. Har haft påskmys med barnen o tittat på Ebba & Didrik alltförlänge ikväll, men har jag tur så betyder de att de sover en extra timme imorgon bitti :)

Vi hade ett litet problem idag oxå :P Eftersom jag halvt om halvt glömt att de e påsk så går vi runt 6 för att köpa godis, men självklart e godisaffären stängd... Hmmm... Vi åkte till kronhallen där jag på en lapp blev upplyst om att man inte ska handla efter 5 på påskafton... j*vlar! Åkte till Konsum som även det var igenbommat o funderade på vad jag skulle göra nu, jag hade juh lovat barnen lördagsgodis :P NÖJESBUTIKEN! :D Räddaren i nöden! Har öppet till 22 hela påsken o allt blev frid o fröjd :)


Imorgon bär det troligtvis av till örebro för att hälsa på Dannys pappa, kan bli skoj :) Bara att hoppas att änglarna håller sig någotsånär på marknivå :P


Påskpuss!


Love//Me


Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards