Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

missat bussen...

Av Elinore - 21 oktober 2010 09:05

Imorse missade vi bussen, suck... Ska åka om en halvtimme men tänkte att jag lika gärna kunde flika in att lillgumms badade för första gången igår o hon ÄLSKADE de :D Idag sitter vi väl därinne minst lika länge som igår o säkert ännu längre, man får passa på när man ändå inte har något att åka hem till. Det är så tomt här utan alla älsklingar <3

Annars händer det väl inte så mycket... Det kommer kanske några fritidsledare på fredag o käkar tacos? Kl 7 har vi tänkt iaf. Om ni läser detta o tänker komma så kan ni väl skicka nåt mail/sms/kommentar?! :)

På lördag e de middag hos farmor som gäller, så jag har inte så mycket tid över, det är barnen hemma/ Lova i örebro o mat som ingår i mitt liv för tillfället. O självklart Danny då, men han är lixom med överallt ändå :P


Vill ha tillbaka mitt lugna liv!


Love//Me

 
 
Erica

Erica

21 oktober 2010 22:23

Jag, mårten, Sarah och Elin tänka komma imorgon, hör av oss på telefon om lite mer detaljer, jag har noll koll=)

http://ickacka.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinore - 7 april 2012 03:40

Nån gång om året så bör man väl uppdatera sin blogg iaf, så hade visserligen 2 veckor till på mig men täkte denna påsknatt förära er med min närvaro :) Angående liten så börjar vi nu om från början, större o starkare! Glad Påsk på er alla <3 ...

Av Elinore - 25 april 2011 23:18

men vill bara be om ursäkt för att jag knappt orkar svara i telefonen längre... ...

Av Elinore - 19 oktober 2010 20:12

Idag fick vi sätta på Lova hennes kläder i storlek 40 som mormor har köpt :) Tack mormor! :D Tyckte de såg väldans små ut, men när de kom på såg de ut som en tomterock ungefär :P (ja, de är röda) sååå söt :D <3 Sen fick hon flytta till nästa rum...

Av Elinore - 18 oktober 2010 18:27

I 2 dagar hann hon ligga i värmesäng, redan första dagen fick de sänka till lägsta värmen o hon var för varm hela tiden så nu har de flyttat henne till vanlig säng. Wiiiie :) Nu ska hon bara lära sig äta ordentligt själv så får hon komma hem sen &l...

Av Elinore - 11 oktober 2010 09:42

På tredje dagen efter förlossningen (igår alltså) så visste jag at jag skulle se ut som Dolly Parton... Under dagen tänkte jag att "ne ok inte riktigt, tyngdlagen gör sitt till" men icke! Senare på kvällen var de större o  starkare än med den bästa p...

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards