Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Elinore - 31 januari 2010 21:41

På begäran :)

Känner juh inte riktigt så nu, men vet precis hur de kändes för mig...

Tror jag iaf..(?)


Det första jag kommer att tänka på, är hur jag kan känna mig så fruktansvärt ensam i ett hus fullt av människor. Alla e trevliga o pratar, jag är trevlig o pratar, men känner mig ändå som den mest ensamma varelsen i världen.

Man står där med ett leende på läpparna, ser hur glada alla är, hur bra alla mår, mår egentligen inte dåligt själv, men kan ändå inte känna att man passar in...


Nu blev de juh väldigt negativt dedär..

Om man ser de från ett positivt sätt kan man jämföra lite med hur det är för mig nu...

jag kan stå där o se in i hans ögon, kärleken strålar runt mig. Ett tåg skulle kunna komma farande rakt in i huset brevid mig, jag skulle nog inte se det.

Med honom i närheten är det inte mycket annat som existerar...


Jag har verkligen fallit som en fura, jag är inte bara som ett nersågat träd, jag e helt uppryckt med rötter o allt. han får mig att må så fruktansvärt bra!


Nu skulle juh detta inte handla om honom... Haha, han snurrar verkligen i mitt huvud kan jag lova =)

Tänker ni på att jag borde tänka på barnen nu? Jag lovar att de alltid kommer först, utan omständigheter!


barnkalaset idag gick hur bra som helst, mycket tack vara Ingrid. tack!

med 6 (5) vilda ungar så blir de lätt kaos, o de var de kan jag lova :D Var hur trött o stressad som heslt, men Saga hade jättekul, o de e juh huvudsaken! :) <3

Tack alla för att ni kom o tack för de fina presenterna!

(finns några bilder på fb)


Har för övrigt skrivit en till låt, jag kan snart göra en skiva :P Kommer nog aldrig hända, men kul att jag får ner hela låtar igen! :)


Ska snart lägga mig, upp tidigt imorgon eftersom jag börjar min första dag av 5 veckors praktik imorgon. Ska bli hur kul som helst o hoppas (o vet) att jag kommer lära mig en massa bra saker!


Sov så gott o dröm vackra drömmar! <3


Love//Me

Av Elinore - 31 januari 2010 13:28

Jag tänkte på din fråga inatt, o de finns säkert tusen svar...


Att älska någon som man vet att det inte funkar med är en säker grej. Man kan vara sådär småkär, sen ledsen, men inte för mycket av något, för man är så medveten. Man kan inte såra sig själv för hårt, men ändå mår man på något vis "bra" av att må dåligt.

Jag älskar dig iaf, o kommer alltid finnas vid din sida, vilka konstigheter du än hittar på :)

En massa kramar till dig!


En annan sak jag skulle skriva om var svarta hål...

Inspirationen idag är inte riktigt åt det hållet, jag ser bara ett hål, som är svart :P Kanske en annan dag, när jag har bättre inspiration! :)


Idag ska vi ha kalas för Saga. Min lilla (stora) tjej blir 5 år på onsdag. Shiiit va gammal jag börjar bli :P Ska bli riktigt kul me allt folk, bara vänner till oss alla :) <3


Idag sa Danny en massa fina saker till barnen.. Japp, han fick mig att börja gråta. :P Jag vet inte hur det gick till men, han är fullt o totalt underbar! <3

Är så kär som man bara kan, o lite till. Trodde verkligen inte att jag skulle kunna känna såhär.. De töntigaste e att jag inte ens "känt" honom länge.. =)

Ibland e de väl så, o jag e glad åt det :P

Inte många veckor, men väldigt intensiva...

Han har verkligen fångat mitt hjärta! För att inte tala om barnens :) <3


Kramar i tusen!


Love//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards