Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Elinore - 17 januari 2010 18:44

Nu ligger mina änglar o sover, de bästa i världen. <3

Körigt blir de med en trotsig treåring o en väldigt självständig snart femåring, men de är de bästa valen jag gjort i hela mitt liv!


För Alltid - För evigt, är till er, min sötaste prins och prinsessa.


      


Har fler låtar till fler människor i listan, ni har fått en eller några, och dessa låtar får mig verkligen att tänka på er! Så, tack o förlåt o jag älskar dig o allt som jag kanske säger för sällan...


En sång till dig


Nej, de står ingenstans vilken låt som är till vem, detta är helt medvetet för jag vill inte att saken ska misstolkas.


Stora Kramar


Love//Me

Av Elinore - 17 januari 2010 15:20

Herregud, nu har jag gett mig in på knas igen, haha, jag ska tävla i bildataspel mot Alice ikväll, o jag har bara spelat en bana en gång i typ 10 minuter.. Fuck :P

Ska försöka hinna öva lite mellan barnprogram, matlagning o sen förhoppningsvis en stund innan han hinner spela med mig när barnen somnat :D


Men men, jag måste juh iaf ha inställningen att jag kommer vinna, annars blir de genast sämre odds.. :P


Spela lugnt!


Love//Me

Av Elinore - 17 januari 2010 12:37

Hmmm... har fortfarande inte fått nån idé om vad jag ska skriva om... Känner ändå för att skriva så...

Pratade med människan omnämnd som älsklingen inatt, o det finns alltid så mycket att tänka på efter dem diskutionerna :)

Jag har nu iaf valt att kliva ur bubblan, se på vad vacker den är, sen poppa den o gå därifrån. Däremot kommer jag kanske minnas den ett tag, för att sedan blåsa nya bubblor jag kan hamna i.



Snart kommer renata o delar sin choklad med mig :) <3


O på tal om godis, de har öppnat en GODISAFFÄR i MITT hus :D Yeeey, dit blir det garanterat en minipromenad sen när barnen ska hämtas :)


Tack alla för igår, o tack annso för att vi verkligen dansade, det behövdes verkligen! :O)


Ha en underbar fortsatt dag!



Love//Me

Av Elinore - 17 januari 2010 02:19

Har haft sjukt roligt, mestadels med annso :D <3 vi har dansat som ****** o gick hem i precis lagom tid. Tusen tack till Kristian (tomten) som körde oss hem :D


Vet inte riktigt alls vad jag ska skriva om faktiskt.

Tycker att mycket blev konstigt ikväll, inte alls som sist..

Men kom o festa/dansa nästa helg på lördagen, det ska bli väldans kul!

Så tänker jag iaf, o de blir alltid som man tänkt sig ;)


Ska se om älsklingen min svarar, annars blir de väl sova nu...


Puss <3


Love//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards