Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Min blogg...

Av Elinore - 12 januari 2010 17:24

Eftersom det faktiskt är MIN blogg, så skiver jag väl vad jag vill?

Vill du inte veta, så låt bli att läsa :) svårare än så var det inte.


Har varit nere idag, beror troligtvis på några nätters dålig sömn.

Har funderat på vad som är rätt o vad som är fel, och har kommit fram till att jag faktiskt inte alltid kan sätta ALLA andra i första hand...

Familjen och vännerna, som jag älskar, kommer juh självklart i första hand, alltid! Sen måste jag ibland faktiskt få tänka på mig själv. Vad jag vill och vad jag behöver. Kan kännas egoistiskt, men om jag inte mår bra, så gör inte min omgivning det heller.

Jag är verkligen ledsen om saker jag gör får andra att må dåligt på nåt vis, det är aldrig min mening! Känner du nåt i fråga om saken så fråga mig istället, jag kan inte läsa någons tankar, även om det vore väldans smidigt ibland :)


Känner mig lite ensam idag, kramar juh massor på barnen men sen när de sover så sitter jag här, ensam, igen.

Skulle behöva någon som ville hålla om mig på kvällen. Någon att hålla om.

Nej, fortfarande är det inte kärlek jag behöver. Bara Närhet. En Vän. Få sova...

Sugen på mjuk säng? :P


Ska nu joina barnen i soffan igen, playhouse disney tills kvällsmat står på schemat då det är så mörkt när jag hämtar barnen att vi ändå inte kan göra något ute.

Vill ha lite vår nu, lite sol och vårkänslor :)


Kram på er


Love//Me

 
 
Annso

Annso

12 januari 2010 21:15

Pluttan då! Självklart kan man inte läsa tankar. Gissar att du syftar på nåt jag kanske inte har koll på men ville ändå skicka en uppmuntrande KRAAAM! Du är stark själv, våga tro på att du är perfekt precis som du är=)

http://anziii.blogg.se

 
Ingen bild

Elinore

12 januari 2010 21:25

:) du e så söt du!
Och ja, jag är faktiskt väldigt bra, förutom några små missar :P haha
vet du? Du är underbar!

 
slingersnoken

slingersnoken

13 januari 2010 13:45

Din blogg dina ord =)
Jag vet vad du menar med närheten ... eller saknaden av närhet.
Vi måste träffas och babbla någon dag, över en kopp eller en öl för mej spelar det ingen roll.
Sköt om dej.
Kram M (grannen)

http://slingersnoken.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinore - 7 april 2012 03:40

Nån gång om året så bör man väl uppdatera sin blogg iaf, så hade visserligen 2 veckor till på mig men täkte denna påsknatt förära er med min närvaro :) Angående liten så börjar vi nu om från början, större o starkare! Glad Påsk på er alla <3 ...

Av Elinore - 25 april 2011 23:18

men vill bara be om ursäkt för att jag knappt orkar svara i telefonen längre... ...

Av Elinore - 21 oktober 2010 09:05

Imorse missade vi bussen, suck... Ska åka om en halvtimme men tänkte att jag lika gärna kunde flika in att lillgumms badade för första gången igår o hon ÄLSKADE de :D Idag sitter vi väl därinne minst lika länge som igår o säkert ännu längre, man får ...

Av Elinore - 19 oktober 2010 20:12

Idag fick vi sätta på Lova hennes kläder i storlek 40 som mormor har köpt :) Tack mormor! :D Tyckte de såg väldans små ut, men när de kom på såg de ut som en tomterock ungefär :P (ja, de är röda) sååå söt :D <3 Sen fick hon flytta till nästa rum...

Av Elinore - 18 oktober 2010 18:27

I 2 dagar hann hon ligga i värmesäng, redan första dagen fick de sänka till lägsta värmen o hon var för varm hela tiden så nu har de flyttat henne till vanlig säng. Wiiiie :) Nu ska hon bara lära sig äta ordentligt själv så får hon komma hem sen &l...

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards