Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Elinore - 13 januari 2010 21:27

Idag har jag haft ett fruktansvärt bra självförtroende :) Dagen har varit magisk o allt pga två små söta pojkar i mitt liv. <3 Ni är BÄST!

Har haft med mig Saga till skolan under kvällen o de var trevligt, fast Saga gillade internatet bäst, haha man kan juh undra varför? :P

Tack alla för att ni fick henne att känna sig välkommen, de brukar inte alltid funka... Men de e juh klart, de e juh underbara blivande fritidsledare :D


Nu ska jag faktiskt städa, en vädigt behövlig men fruktansvärt jobbig sak...

Själva skurandet o dammsugandet gör mig inget, de e alla grejer som inte har en plats jag blir tokig på! Undrar hur mycket man måste slänga egentligen för att allt ska ha sin plats?


Jag hoppas verkligen jag kan få sova några timmar inatt, det skulle behövas. Är oändligt trött på att stirra in i väggen/se på samma filmer/ zappa på tv:n...

Tills dess så är det väl bara att sätta igång :P


Puss



Love//Me


Av Elinore - 13 januari 2010 01:23

Ska snart lägga mig faktiskt, måste bara skriva lite onödigt här, plocka lite o så, men sen :D yeeey :P

Fattar inte varför jag inte e trött, brukar vara helt död såhär efter ett par dagar.. Men men, kanske för att jag har ljus i min tunnel? Det är inte ens en tunnel längre, mer som en grottöppning, en stor :D


O vet ni va?! Jag KAN VISST äta kakan! :D

mmm... kaka :)


Astrologi är en intressant sak, finns så mycket som stämmer men skulle jag läsa ett annat stjärntecken skulle de säkert stämma oxå. men jag ser mig själv som en typisk skorpion.. kanske för att de ska va så? :) Ingen aning...

Bäst att sätta igång så jag kan lägga mig nån gång, har juh faktiskt en fruktansvärt skön säng ;D


Pussva :* <3  (ja, jag stal den) :D



Love//Me


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards