Alla inlägg under februari 2010

Av Elinore - 26 februari 2010 17:31

(Jossan, de va längre sen, ett par veckor extra iaf :P)


Sitter nu här med en halvdålig Fabian, tvätt i tvättstugan o inget bra på tv.. Får hoppas på att kvällen går fort o att de snart är imorgon.


Grattis Farfar på 80-årsdagen!


Kram


Love//Me

Av Elinore - 26 februari 2010 13:45

"lyckats vara" var kanske inte den bästa formuleringen då :P


Jo Louise, vi har faktiskt varit sams, inte bråkat en enda gång faktiskt, men jag väntar med spänning, kommer nog bli hur kul som helst! :D


Älskar...


Love//Me

Av Elinore - 26 februari 2010 13:38

Idag har jag o älskling lyckats vara tillsammans en månad.. haha, känns bra mycket längre faktiskt :) <3


LOVE HIM!!! :D


Love//Me

Av Elinore - 23 februari 2010 08:30

Undrar vad som kan bli av denna dagen...

Saga är sen i söndags hos sin farmor, börjar sakna henne en del nu, *kom hem*

Jag o Fabian sov hos mamma inatt, hur mysigt som helst, de blir juh inte så ofta längre eftersom jag har en viss sötnos här de flesta nätter <3 *älskar*

Idag är han nånstans med jobbet o åker skidor, har hört namnet så många ggr men kan ändå inte komma ihåg.. nånstans i dalarna har jag för mig iaf :P


Kommer inte ihåg när jag uppdaterade sist.. Helgen var iaf bra, med undantag av vissa inslag, o dessutom missade vi o tapetsera.. Men men, de får väl sparas till en annan gång :P


Har tyvärr ingen inspiration just nu heller..

Jag kanske mår för bra?

Vore väl underbart de :)


Är förresten väldigt glad för någras skull, o väldigt betänksam för någon annan.


Lovely<3


Love//Me

Av Elinore - 18 februari 2010 12:03

usch vad jag fryser... Har mått upp o ner hur länge som helst nu så de får gärna slå ut eller försvinna. Orka^^


E lite tom idag, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Älskling sov här inatt, o de va tur, för jag saknar honom nåt så fruktansvärt när han e borta :P


Igår såg jag 2 fiskar föda barn :D Genom munnen xD störtskönt o se hela proceduren :P

Har aldrig sett så mycket fiskar som de fanns i hela den gömman :) coolt!


Återkommer...


Love//Me

Av Elinore - 16 februari 2010 19:33

Har lite tvätt att tvätta, lite disk att diska, o en hel hög med tvätt att vika... en stooor hög.. inte kul, men har faktiskt fått en del gjort. Konstigt vad mycket som hinner förfalla när man har roligare saker för sig :P


Tänker en del..

Jag har alltid brytt mig väldigt mycket om vad folk tycker om saker o ting. Detta är mycket bättre nu men på högstadiet var allt katastrof. Inget berättade man för nån hemma heller.. Man ville lixom inte störa.

Kanske det ändå vore bra att prata med tex sin mamma. Kanske inte om allt, men en del...

Ser vi föräldrar hur våra barn mår? Hur mycket får man fråga utan att bli för på?

Kanske det är idag vi ska krama lite extra på dem o verkligen försöka se till att de har det så bra som möjligt?


Bara en del tankar...


Kram

Av Elinore - 16 februari 2010 16:39

Är arg på hur människor kan bete sig mot varann. Att kalla andra diverse saker är inte ok!

Att göra saker för andra som man egentligen inte vill, bara för att man "måste", borde inte heller finnas i registret.

Men vet du? Du är en stark tjej o jag tror på dig!!


Är väldigt trött idag. Mycket diskutioner, många tankar o en natt med inte alltför bra sömn. Men ikväll e jag ensam, då blir de sova minsann! :)


Saknar Danny.. Helknäppt, jag kan sakna honom tillome om han står för långt bort :P Nu har jag iaf inte kramat på honom sen imorse o inatt sover han hemma. De va längesen jag sov utan honom. Men det ska väl inte vara några problem, finns juh tusen saker att göra, bara se till att göra dem nu oxå! :D


Kram


Love//Me

Av Elinore - 15 februari 2010 12:06

För era kommentarer, det värmer verkligen! :D


Vi hade en jättemysig dag faktiskt :) Hade tyvärr inget klart att ge honom, (ska fixa färdigt ikväll) men han fick en halv låt o så hoppade jag för honom :)

Elinore på 3:ans trampolin, de händer nog aldrig mer :P


O ja, jag e bäst på att leva Mitt eget liv, att resten kan ta sig.. tjaaa.. inte riktigt men nästan ;)


godis till lunch idag - inte det bästa kanske men ack så gott!

Är det förresten nån som vet hur man gör egen pizzasallad?

E vansinnigt sugen på de iaf :)


Puss


Love//Me

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards