Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Att stå still medans världen rör sig o sånt...

Av Elinore - 31 januari 2010 21:41

På begäran :)

Känner juh inte riktigt så nu, men vet precis hur de kändes för mig...

Tror jag iaf..(?)


Det första jag kommer att tänka på, är hur jag kan känna mig så fruktansvärt ensam i ett hus fullt av människor. Alla e trevliga o pratar, jag är trevlig o pratar, men känner mig ändå som den mest ensamma varelsen i världen.

Man står där med ett leende på läpparna, ser hur glada alla är, hur bra alla mår, mår egentligen inte dåligt själv, men kan ändå inte känna att man passar in...


Nu blev de juh väldigt negativt dedär..

Om man ser de från ett positivt sätt kan man jämföra lite med hur det är för mig nu...

jag kan stå där o se in i hans ögon, kärleken strålar runt mig. Ett tåg skulle kunna komma farande rakt in i huset brevid mig, jag skulle nog inte se det.

Med honom i närheten är det inte mycket annat som existerar...


Jag har verkligen fallit som en fura, jag är inte bara som ett nersågat träd, jag e helt uppryckt med rötter o allt. han får mig att må så fruktansvärt bra!


Nu skulle juh detta inte handla om honom... Haha, han snurrar verkligen i mitt huvud kan jag lova =)

Tänker ni på att jag borde tänka på barnen nu? Jag lovar att de alltid kommer först, utan omständigheter!


barnkalaset idag gick hur bra som helst, mycket tack vara Ingrid. tack!

med 6 (5) vilda ungar så blir de lätt kaos, o de var de kan jag lova :D Var hur trött o stressad som heslt, men Saga hade jättekul, o de e juh huvudsaken! :) <3

Tack alla för att ni kom o tack för de fina presenterna!

(finns några bilder på fb)


Har för övrigt skrivit en till låt, jag kan snart göra en skiva :P Kommer nog aldrig hända, men kul att jag får ner hela låtar igen! :)


Ska snart lägga mig, upp tidigt imorgon eftersom jag börjar min första dag av 5 veckors praktik imorgon. Ska bli hur kul som helst o hoppas (o vet) att jag kommer lära mig en massa bra saker!


Sov så gott o dröm vackra drömmar! <3


Love//Me

 
 
Ingen bild

Irene

1 februari 2010 14:26

Alla som känner dig VET att änglarna kommer först.Nu till funderingen -Vart har du praktiken? Tusen kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinore - 7 april 2012 03:40

Nån gång om året så bör man väl uppdatera sin blogg iaf, så hade visserligen 2 veckor till på mig men täkte denna påsknatt förära er med min närvaro :) Angående liten så börjar vi nu om från början, större o starkare! Glad Påsk på er alla <3 ...

Av Elinore - 25 april 2011 23:18

men vill bara be om ursäkt för att jag knappt orkar svara i telefonen längre... ...

Av Elinore - 21 oktober 2010 09:05

Imorse missade vi bussen, suck... Ska åka om en halvtimme men tänkte att jag lika gärna kunde flika in att lillgumms badade för första gången igår o hon ÄLSKADE de :D Idag sitter vi väl därinne minst lika länge som igår o säkert ännu längre, man får ...

Av Elinore - 19 oktober 2010 20:12

Idag fick vi sätta på Lova hennes kläder i storlek 40 som mormor har köpt :) Tack mormor! :D Tyckte de såg väldans små ut, men när de kom på såg de ut som en tomterock ungefär :P (ja, de är röda) sååå söt :D <3 Sen fick hon flytta till nästa rum...

Av Elinore - 18 oktober 2010 18:27

I 2 dagar hann hon ligga i värmesäng, redan första dagen fick de sänka till lägsta värmen o hon var för varm hela tiden så nu har de flyttat henne till vanlig säng. Wiiiie :) Nu ska hon bara lära sig äta ordentligt själv så får hon komma hem sen &l...

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards