Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Nu kommer de :)

Av Elinore - 18 januari 2010 19:43

Är inte lika arg längre men ska ändå beskriva förloppet!


3 män som arbetar tillsammans är på kronhallen o står utanför o diskuterar, en runt 25 o två runt 45.

De kommer fram till att den yngre killen nu skiljt sig o det är juh jättebra, de visste hela tiden att de inte skulle funka. Att han dessutom träffat en mycket yngre tjej (17) är juh super. O om han ändå vill ha frugan e de juh bara att dra igång webcamen, för tjejer gör juh vad som helst för män..

Efter ett tags riktigt kvinnonertryckande kommentarer kommer den ena på att de fick väl ett barn oxå?

Jo, de fick de, o hur ska de göra med det nudå? Han har väl ändå varannan vecka?!?

-YES, tänker jag, äntligen en normal kommentar!

Men neej, "Ja, du vet, annars får du betala underhåll o de e de sämsta du kan göra nånsin, ge kärringen en massa pengar som hon ändå aldrig lägger på barnet"

WTF! Här e jag riktigt irriterad o står kvar o låstsas pyssla med annat bara för att höra vad de säger, o de går på i flera minuter till om att kärringar inte kan ta hand om barn eller pengar o de enda de duger till är att sätta på, helst via cam så de inte smittar ner en med en massa sjukdomar!

Oh, jag var så nära att gå fram o fråga om barnet hade nånting med nåt att göra? KANSKE?! Men jag var tvungen att gå, jag var för arg!

Hur i helvete kan man missa att tänka på barnet i en sån här situation? Ska de bara vara coola inför varann?! Jävlar i havet vad jag kunde ha sagt för mycket dumt om jag lagt mig i, men jag är glad för att tjejen hans e fri!

Förbannade karlsluskar!


Nu e jag nästan lite småirriterad igen känner jag  :)


Annars har dagen vart sisådär, har haft huvudvärk som min lärare botade med nån japansk övning, gjorde jävligt ont men efteråt var värken borta så, tack för den :)

Har lyssnat till folks åsikter, men tror fortfarande bara på mina egna :P


Just de, har juh skrivit klart låten nu, yeeey för mig :D

Tyvärr kan jag inte spela in den o lägga ut den, för jag hittar inte kameran, som råkar vara de enda jag kan spela in med:P

Men, när jag hittar den, då kommer den upp!


Lyssna till din inre röst! <3


Love//Me

 
 
Annso

Annso

18 januari 2010 20:18

HAHAHAHA JA DÖÖÖR! Vilka idioter! Känns lite som det var änna riktiga byfånar du lyssnat till? Som du säger, tur för tjejen att hon gått vidare & pojkarna som skvallrade bör förbli singlar! De kan ju hållas med sina webcams? För det var ju det enda tjejer behövdes till? HAHAHA

Fortsätt lyssna på din inre röst, det är ju den du står för, den som är du=)

http://anziii.blogg.se

 
Ingen bild

Irene

18 januari 2010 21:19

Varför blir jag inte förvånad? Tack för att du delar med dig av ditt liv väntar med spänning på fortsättning av vad nu det kan bli. Kram

 
Mysan

Mysan

18 januari 2010 21:57

Amagaad! Hade det vart jag som hade hört detta hade jag inte kunnat knipa igen..! Fyy sikken utskällning de skulle fått!

http://den har du ;)

 
slingersnoken

slingersnoken

19 januari 2010 13:21

Shit, blir ju förbannad nu jag med bara man läser om det...
ARG är bara förnamnet...
Barnen kommer först...
Sköt om dej.
Kram M

http://slingersnoken.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinore - 7 april 2012 03:40

Nån gång om året så bör man väl uppdatera sin blogg iaf, så hade visserligen 2 veckor till på mig men täkte denna påsknatt förära er med min närvaro :) Angående liten så börjar vi nu om från början, större o starkare! Glad Påsk på er alla <3 ...

Av Elinore - 25 april 2011 23:18

men vill bara be om ursäkt för att jag knappt orkar svara i telefonen längre... ...

Av Elinore - 21 oktober 2010 09:05

Imorse missade vi bussen, suck... Ska åka om en halvtimme men tänkte att jag lika gärna kunde flika in att lillgumms badade för första gången igår o hon ÄLSKADE de :D Idag sitter vi väl därinne minst lika länge som igår o säkert ännu längre, man får ...

Av Elinore - 19 oktober 2010 20:12

Idag fick vi sätta på Lova hennes kläder i storlek 40 som mormor har köpt :) Tack mormor! :D Tyckte de såg väldans små ut, men när de kom på såg de ut som en tomterock ungefär :P (ja, de är röda) sååå söt :D <3 Sen fick hon flytta till nästa rum...

Av Elinore - 18 oktober 2010 18:27

I 2 dagar hann hon ligga i värmesäng, redan första dagen fick de sänka till lägsta värmen o hon var för varm hela tiden så nu har de flyttat henne till vanlig säng. Wiiiie :) Nu ska hon bara lära sig äta ordentligt själv så får hon komma hem sen &l...

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards