Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Elinore - 12 februari 2010 23:11

Efter dagens alla bravader så sover nu alla 3 barnen o jag e lagomt seg..

Skitkul att träffa therese igen, dock fick hon parkeringsböter :/ så går de när man ställer sig på en hyrd parkering :P *förlåt, men haha, kolla skyltarna* ;)


Saknar hjärtat, han kommer om typ 1½-2 timmar nånting. orkar nog inte vara vaken så länge, men som tur e kommer han nog pussa på mig så jag vaknar o får tillbringa några underbara minuter i hans armar innan jag troligvis däckar igen. :) <3


Fick världens finaste kort av honom idag, LOVE!!!

Fick även ett chokladhjärta av Therese :) wiiiiee <3


Sov gott alla underbara människor där ute.


Love//Me

Av Elinore - 12 februari 2010 11:05

Jag har juh dåligt samvete varje dag för att jag inte skriver eller inte skriver tillräckligt mycket, men nu har jag inte fått nån kommentar på nåt på typ 2 veckor lr nåt... Så, Hallå?! Behöver jag skriva varje dag? :P


Idag e jag iaf yr. väldigt jobbigt yr. BLÄ!

Fick gå hem tidigare från praktiken då jag ändå bara fick frågan "e du sjuk?" hela tiden.. Känns skönt, då kan jag varva ner lite iaf.

Renata o anton kommer senare, även lilla Elias som ska sova här, o sist men inte minst kommer Therese :D wiiiie. Eller, sist är de väl iofs inte för vid 2 nån gång kommer juh älsklingen oxå :) <3

Så.. detta med sängplats kommer bli knivigt. 5 pers i min säng låter inte som en hit direkt^^ Haha, de löser jag, som alltid! :D Jag kan juh sova i vad som helst så :P


Imorgon bitti åker vi till badhuset med Renata o Oscar, därefter kalas hos morbror kl 2 o förhoppningsvis dansuppvisning kl 5. Kvällstid e de kalas för Alex, o runt 2 blir de max med therese :)


Nu har ni mitt schema, o jag slipper hålla dei huvet. :)


Kram


Love//Me

Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards