Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Elinore - 8 februari 2010 21:36

Alla ni, som finns där, tack för allt ni ger! Älskar er!


Idag på praktiken harjag haft egen nyckel o sprungit runt o lekt cool :P Många har öppnat sig otroligt, tänk vad en liten nyckel kan göra :)

Tack för allt ni delar!


Har hunnit sova en stund med barnen redan, tur att folk ringer o väcker en igen så man gör klart alla måsten först. Men skönt va de ;) Mår mycket bättre nu!


Saknar min älskling, ännumer för att jag vet att jag inte får se honom förrns på onsdag. Men det gör inget. Jag är en stor flicka. Kan knyta mina egna skor ;)


Fler trillar in för den 19. Wiiie, de ska bli otroligt kul faktiskt. Nu e vi två bilar som rullar mot storstadsmetropolen Degerfors :D


<3Mamma<3


Love//Me


Av Elinore - 8 februari 2010 16:16

Försökte komma på vad jag ville skriva o läste samtidigt andras bloggar...

Hittade precis min text i Christinas blogg, så kopierar in den o en länk till hennes underbart känsloärliga blogg!


RÖR MIG INTE - håll mig hårt..
DU ÄCKLAR MIG - du är det finaste som finns..
JAG HATAR DIG - jag älskar dig..
FÖRSVINN HÄRIFRÅN OCH KOM ALDRIG TILLBAKA - snälla, lämna mig inte. jag klarar mig inte utan dig!!

DU GÖR MIG FÖRVIRRAD - för du är det enda jag tänker på..
ALLT BLIR FEL PÅ GRUND AV DIG - för jag vill att du ska ha det bra..
DU FÖRSTÖR MIG - när du är borta från mig..
JAG GÅR SÖNDER!!! - vid tanken på att allt kommer ta slut en gång...

GÅ INTE!!! - snälla förstå att jag är rädd...


http://prinsessan.moiam.se/#home


Hade en riktigt konstig dag igår o känslorna fortsätter strömma idag...

Förstår mig verkligen inte på mig själv så jag ber om ursäkt till alla som får utstå detta. Förlåt mig. Verkligen. Det blir bättre!


Saknar Alice nåt fruktansvärt. Tur att de finns telefoner, inte samma sak men ändå något.

Han kommer hit den 19 *wohooo* Då åker vi alla underbaringar till degerfors o hejjar på koffes band, sen ut o dansa! :D


Älskar, Älskar inte...


Love//Me


Presentation


This is real, this is me.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wiiie


Ovido - Quiz & Flashcards